Kodėl verta reklamuotis Google paieškos sistemoje?

Daug verslų į savo skaitmeninės rinkodaros veiksmų planą vis dažniau įtraukia Google Ads (buvę Google Adwords) reklamas. Dalis tai daro, nes galima aiškiai išmatuoti reklamos investicijas ir rezultatus, dalis tai daro iš inercijos, nes daro konkurentai ir maža dalis atsisako ar nesirenka tokios reklamos iš viso.

 

Pagrindiniai Google Ads privalumai verslui

 
1. Jokių barjerų pradėti;
2. Galimybės labai aiškiai matyti reklamos rezultatus;
3. Puiki proga atsidurti Google paieškų rezultatų viršuje;
 
Kiekvienas geras verslininkas užsimerkęs išskirs biudžetą reklamai, jeigu bus tikras, kad reklama atsipirks. Google Ads privalumas – kad dažnai į klausimą “ar atsipirks?“ galima tiksliai atsakyti po 1-2 mėnesių.
 

Darytis patiems ar samdyti įmonę?

 
Google Ads gali naudotis kiekvienas žmogus, susikurti paskyrą labai lengva, o paleisti reklamas – taip pat paprasta. Paprastas atsakymas į klausimą, ar darytis patiems, ar samdyti profesionalus yra darytis patiems. Jūs, būdamas pilnai susipažinęs su savo verslo specifika, reklamą galėsite koreguoti efektyviau, negu išorinis žmogus, o ir sprendimus visada priimsite “kaip sau”. Esminis klausimas – ar jūs galite sau tai leisti?
 
Kad kokybiškai prižiūrėti Google Ads paskyrą, pradedančiajam reiks pradžiai investuoti 10-15 val., kad susipažinti su Google aukciono veikimo principais, bei rekomenduojamomis taktikomis. Paleisti savo pirmąją kampaniją ir ją optimizuoti gali užtrukti daugiau laiko (10+ valandų į mėnesį).
 
Kol tai darote, visas jūsų mokslas yra vykdomas leidžiant kampaniją, už realius jūsų pinigus, tad galite pasirinkti ir ne pačias tinkamiausias priemones jums, nežinoti geriausių praktikų, kurios ateina iš patirties. Ties šia vieta, tikriausiai pradedate svarstyti, gal visgi vertėtų šias žinias pirkti pas profesionalus – freelance specialistus arba skaitmeninio marketingo paslaugas teikiančią įmonę.

Kaip pasirinkti paskyrą administruojančią įmonę?

 
Prieš nupasakojant kaip pasirinkti partnerius, greitai apžvelgiame keletą esminių punktų, kaip nesirinkti:
 
1. Renkantis partnerius, nekreipkite dėmesio į frazes „Sertifikuoti Google partneriai“, „sertifikuotas specialistas“ ir pan. Google sertifikatus gauti labai lengva (online, nemokamai) ir sertifikatas neindikuoja jokios kompetencijos.
2. Renkantis partnerius ypatingai atsargiai žiūrėkite į įmones, kurios reklamos biudžetą ir administravimo mokestį pateikia kaip vieną sumą. Nors tai tiesiogiai neindikuoja piktų kėslų, tačiau suteikia galimybę ir metodą nuslėpti realius duomenis. Profesionalios įmonės visada atskirs reklamos biudžetą ir Google Ads administravimo mokestį.
 
Rinkdamiesi partnerius didžiausią dalį dėmesio skirkite įvertinti esamus administratoriaus klientus:
 
Ar tai yra jums girdėtos įmonės? Ar jos panašaus dydžio kaip jūsų, ar didesnės?
Ar tarp įmonės klientų nėra jūsų tiesioginių konkurentų (kas keltų interesų konfliktą)?
Su kokiais biudžetais dirba šis administratorius? Jūs nenorėtumėte duoti 5000€ biudžeto įmonei, kurios patirtis yra tik su 500€ biudžetais.
 
Ir geriausias metodas iš visų – paprašykite, kontakto vieno iš esamų klientų ir pakalbėkite su juo apie šio administratoriaus darbų kokybę.

Kiek kainuoja Google Ads administravimas?

 
Kainos rinkoje svyruoja nuo 50 iki 1000 ir daugiau eurų už mėnesį, tačiau konkrečiam pavyzdžiui, darykime prielaidą, kad turite 1000€/mėn. reklamos biudžetą Google Ads mėnesiui.
 
0-50€/mėn. Pavojinga teritorija Tikėtinos apgaulės arba labai atsainus požiūris. Nors žema kaina vilioja, tikėtina kad didelę dalį biužeto prarasite per neefektyvią reklamą ir tik būsite iššvaistę pinigus.
50-150€/mėn. Pigus segmentas Šiame kainų segmente pagrinde bus 2 tipai tiekėjų – pradedantieji su mažai patirties, kurie bet kokia kaina bando gauti klientų (žemesnė reklamos kokybė, neapdairios klaidos, mažai rūpesčio klientu, neefektyvūs sprendimai, mažai atskaitomybės) arba kompanijos, kurios dirba ant kiekio (patenkinama reklamos kokybė, automatizuoti sprendimai, mažiau rūpesčio klientu, tačiau patenkinami rezultatai).
150-350€/mėn. Kokybiškas segmentas Tikėtina, jog gausite aukštesnės kokybės paslaugą, jūsų reklamos bus proaktyviai valdomos ir optimizuojamos kiekvieną mėnesį.
350€+/mėn. Brangus segmentas Šiame segmente galite tikėtis aukščiausios kokybės reklamos priežiūros, tačiau taip pat svarbu įvertinti, ar išnaudojate visą potencialią naudą, už kurią mokate. Nes perėjus į vidutinį segmentą, dalį šios sumos galėtumėte panaudoti pačiai reklamai (biudžetui). Tikėkitės griežtos atskaitomybės, orientavimosi į konkrečius rezultatus (pardavimai, leads), taip pat galimai su rezultatais surištos užmokesčio sistemos. Aukšta kaina, aukštos kokybės negarantuoja, tad atsargiai, rinkoje yra ir nesąžiningų įmonių.

Kaip dirbti su Administratoriumi?

 
Jūsų svarbiausia dalis darbe su administratoriumi yra nustatyti jam aiškius KPIs. Kuo aiškesni tikslai – tuo geresni rezultatai. Nustatykite tik vieną KPI ir matuokite tik jį. Jeigu jūs esate e-parduotuvė – jūsų tikslas – reklamos pelningumas (Return On Ad Spend – ROAS). Nustatykite toleruotiną pelningumą ir neskaičiuokite srauto, paspaudimo kainos ar kitų tarpinių rodiklių.
 
Jei esate Leads verslas (generuojate pardavimus iš užklausos formos užpildymų) – nustatykite 1 kontakto kainą. Administratorius dažnai jums siūlys standartizuotą ataskaitą. Rekomenduojame ją pakoreguoti, kad joje matytumėte tik tuos rodiklius, kurie jus domina, kad neleistumėte savo brangaus laiko analizuodami jums nereikšmingus skaičius.
 
Geri administratoriai pataps jūsų verslo partneriais, kurie patars jums ne tik reklamos, bet ir kituose digital klausimuose. Gausite grįžtamąjį ryšį, kurį galite panaudoti tobulinant svetainę ar savo produktus, paslaugas. Užduokite teisingus klausimus ir gausite vertingus atsakymus.
 

Reklama Google Ads ir Korona virusas

 

Ar verta reklamuotis šiuo laikotarpiu? Jeigu galite tiekti savo paslaugą, pristatyti prekes internetu – tikrai verta.

Google Ads yra kanalas, kuris kliento kelionėje pirkimo link yra beveik pačiame gale, todėl pirkti reklamą ten, kur klientai yra arti pirkimo veiksmo – daug efektyviau, nei kitos online reklamos formos. Įsitikinkite, kad adaptavote reklamos žinutę šiam laikotarpiui, duokite klientui žinoti, kad dirbate ir galite pristatyti prekes ir leiskite savo verslui toliau dirbti šiuo sunkiu laikotarpiu.